Strategie lásky

(FF) Nevěřila bych, že se to může stát i mně. Cynický holce, která nikdy nechodí na rande a od mužů utíká ještě před snídaní. A stalo se. Dělám věci, o kterých kdyby mi někdo vyprávěl ještě na začátku prosince, vysmála bych se mu s tím, že tohle se děje jen v romantických slátaninách. A je to tady. V mém životě. A já s tím nemůžu vůbec nic dělat. Chodím na rande, držím se s Ním za ruku, líbám se na veřejnosti. A přitom podle příruček, jichž byl můj život jeden čas plný, dělám všechno naprosto špatně! Píšu Mu v noci hysterické, navzájem si odporující smsky, ve kterých požaduji definici našeho vztahu (po týdnu). Vyprávím mu smutné historky o rozvodu svých rodičů a autonehodách končících zlomeným vazem. Při obědě. O Vánocích. Hodně piju a občas Mu celé dny neodpovídám. Nosím podpatky i krátké sukně, když vím, že půjdeme do lesa. Nechávám ho za sebe všechno platit. Hned první večer jsem ho pozvala k sobě domů. Nic se nestalo, ale svou morální pověst jsem tím asi drobet poškodila. Někdy skoro nemluvím a nechám ho, ať všechno vymýšlí sám. Odmítám s Ním jet na hory jen proto, že bych musela spát ve spacáku. Vyrostla jsem z dob, kdy pro lásku udělám cokoliv (prostě nebudu spát ve sroubence bez koupelny, jakkoliv romantické to může být). A víte, co je na tom nejlepší? Pokaždé mi stejně znovu zavolá. A já jdu vždycky znovu ven a dělám tyhle blbosti bez přemýšlení. Nechce se mi plánovat, stylizovat se a hrát si na paní Úžasnou, která vymýšlí strategie. Nevím ani, jak velkou roli má v lásce strategie. Protože tohle všechno, co Mu předvádím, jsem já. A jestli se mu líbím, taková, jaká jsem, tohle nebude jen adventní flirt. Krásné svátky!

About Femme Fatale s Bohyní

http://dvetricitky.cz We And The City - Jak to vypadá, když si Femme Fatale a Bohyně založí blog… Aneb dvě třicítky ve městě
This entry was posted in Co se nám honí hlavou and tagged , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Strategie lásky

  1. Dasa says:

    To je milé. Po delší době číst něco podobného. Všechny strategie “vztahových odborníků” ať jdou do háje, není nad to chovat se svobodně a vědět, že tě partner(ka) berou takového jaký(á) jsi. Gratuluji.

    • Děkuju. Zatím si stále nejsem jistá, jestli chovat se svobodně je opravdu tím nejlepším rozhodnutím, ani jesti to všechno dobře dopadne. Možná si nakonec pro nějakou příručku ještě ráda poběžím! :-) (FF)

Leave a Reply

