Pro všechny (krávy), které nedostaly kytku na Valentýna

Zřejmě ani nemá smysl tento počin komentovat, nicméně zde je malý úryveček z dílny Barbory Polákové…”Nedals mi kytku na Valentýna, sýru mám po krk, už je mi malá mikííína, ty se někde couráš, ani jedna zpráva, úplně mě bouráš, bože já jsem krááááááááva.” (hihihi) Snad jste si svátek zamilovaných užili tak, jako my!
Veselého Valentýna všem!


About Femme Fatale s Bohyní

http://dvetricitky.cz We And The City - Jak to vypadá, když si Femme Fatale a Bohyně založí blog… Aneb dvě třicítky ve městě
This entry was posted in Co se mi líbilo and tagged , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Pro všechny (krávy), které nedostaly kytku na Valentýna

  1. 747 says:

    Dokonalé!!! Díky. Řehtám se tu jako kůůůůůůň! :lol:

  2. udvouverunek says:

    Taky slyším o téhle umělkyni poprvé. Velká zábava:) Jinak Valentýna nějak neprožívám, jen je to další dobrá záminka zajít si na dobré jídlo… Veronika

    • udvouverunek says:

      Mně na ní poslal odkazy kamarád. Potěšila mě písničkou o Krumlovu, mno ale jestli bych vydržela poslouchat celou desku?? To asi ne… ale je to každopádně zajímavý počin! Verunka

      • Asi bych celou desku taky nezvládla, ale osvěžil mě fakt, že takový typ slečny někde existuje, že je krásná, úspěšná a vtipná. A nemusela spát s Marešem nebo se někde svlékat, aby se o ní vědělo. (Boh)

  3. zd says:

    O tý slečně jsem v životě neslyšel, klip je výbornej! Asi se stanu jejím fanouškem :-)

Leave a Reply

