Vyzkoušely jsme – focení

(Boh) Nejsem modelka a ani tak nevypadám. Nikdy jsem se nenechala fotit a netrávím čas před zrcadlem. Takže je logické, že stejně jako když slyším svůj hlas a jsem překvapená, že takhle zním, i po shlédnuté svých fotografií na sebe nevěřícně koukám a říkám si, jestli takhle opravdu vypadám. Jsem záhadně fotogenická a na každé fotce vypadám jinak. Kdybych se snažila, možná by mi to i slušelo. Ale já s focením nemám zkušenosti. Nevím, jestli vypadám lépe z profilu nebo z „ánfasu“, neumím předstírat chůzi nebo rozhovor, protože se většinou směju, hýbu, mávám rukama a celkově jsem v pohybu. Ku radosti fotografa. Když mi to na fotkách sluší, jde o momentky. 
   Přestože jsem z focení měla obrovský respekt, i tak jsem to dost podcenila (viděno z dnešního pohledu). Sehnala jsem sice zástup originál kabelek a bot – ano, proháněla jsem se po Praze s kufříkem, na jehož obsah by mi dvě stě tisíc nestačilo – a vybrala jsem si ty nejvhodnější šaty (kromě silonek, ty byly lesklé, na což jsem přišla až v metru…), ale to vše byly jen rekvizity. Šlo o nás a já připravená nebyla. Teprve až během focení jsem se od Ceranny dověděla, že si modelky zkouší výrazy a pózy před zrcadlem a celkově cvičí. To jsem neudělala. Na rozdíl od Fatalky. Ta má zkušenosti a navíc si sjela book Kurkové a díky tomu na fotkách i tak vypadá. Já mám dvě brady, vlasy mi trčí a jsem lehce vyděšená. Nevěděla jsem kam mám dát ruce a jak předstírat rozhovor, aniž bych při tom mluvila.
   Ale i přes to všechno se mi naše fotky líbí. Nejsem dokonalá, ale měla jsem dva dokonalé dny s Fatalkou a Cerannou. Mám skvělé přátele, co mi bez mrknutí oka půjčí svůj šatník, jsem spoluautorkou blogu, který občas někomu zlepší den a celkově se na naše fotky dívám s láskou. Při příštím focení budu mít v zásobě stovky výrazů a póz, nevezmu si stahovací kalhotky, které se neustále shrnují a nezapomenu zatáhnout břicho a hlavně…zvednout bradu! Taky se naučím nemrkat a stát tak, aby to vypadalo, že jdu. Fotky to budou opět nádherné a my budeme ještě krásnější a veselejší. Ale nikdy nebudou jako tyhle, mé/naše první. Ten pocit, který mi dodávají, je k nezaplacení. Jsem strašně šťastná. A i když nám Ceranna poslala zatím jen malou ochutnávku, chci jí tímto poděkovat, že do toho s námi šla. Že byla tak milá a trpělivá a že je absolutně úžasná. Z celého srdce, ti děkujeme!

About Femme Fatale s Bohyní

http://dvetricitky.cz We And The City - Jak to vypadá, když si Femme Fatale a Bohyně založí blog… Aneb dvě třicítky ve městě
This entry was posted in krása, kosmetika a tak., Tasted On Us...Aneb vyzkoušely jsme and tagged , , . Bookmark the permalink.

15 Responses to Vyzkoušely jsme – focení

  1. imdisabled says:

    Moc vám to na fotkách sluší! Jen pořád nevím, která z vás je která. :D

  2. Mimo.ň says:

    Musím říct, že jsem na tom přesně opačně: Když mi to na fotkách sluší, NIKDY NEJDE o momentky. :-)

  3. dantu says:

    Nazdárek dvě třicíky. Moc vám to ve městě sluší.

  4. Bebe says:

    Holky jaktože jsem vás našla až teď? :-) parádně se to tu čte!

    • No, musím se přiznat, že jsem na tvůj blog přišla je díky tvému komentáři! A opět jsem se začetla. Děkuji za další inspiraci. Až dodělám Tigi šampony, koupím si L´Occitaine. (Boh)

  5. Vanilka says:

    Já bych se přimlouvala za to video, protože mě to taky zajímá, ale do Prahy to mám daleko.

  6. udvouverunek says:

    Sluší vám to moc, jste kočky! Těším se na další fotky :) A asi se mi hodně líbí Bohynin účes, bylo by detailní foto popř. návod jak na něj?
    Verunka

    • Až se z té medializace oklepu a naučím se točit video, můžu udělat tutorial. Nebo ještě lépe, Verunko, sejdeme se v kavárně a předvedu. Trvá to asi 5 minut a je to ohromně efektní. A umím jich mnohem víc! Jestli budou detaily mého účesu to netuším, to záleží na Ceranně. (Boh)

      • udvouverunek says:

        To by bylo super! Jenom upozorňuju, že na všechny druhy copů mám obě ruce levý a ještě nemožný vlasy. Ale přiučím se ráda, hrozně se mi takové účesy líbí :-)

  7. Vanilka says:

    Teda mně připadá, že vám to oběma ohromně sluší. Kdyby ty fotky byly ještě dokonalejší, už by to nebylo přirozené.

    • Tak to děkujeme, Vanilko. Klasicky jsme se zkritizovaly, ale možná jen naoko, protože to byly tak krásné dny dny, že je úplně jedno, jestli někde něco trčí nebo ne. :-)

  8. No to jste nám toho moc neukázaly! Víc víc!!

Leave a Reply

