Originální žádost o ruku

(Boh) Všechny na to čekáme. Představujeme si kdy, kde a hlavně KDO nás jednou o tu naši ručku požádá. Upřímně, i já jsem se k téhle myšlence několikrát dostala. Ovšem ani v nejbujnějším snu mě nenapadlo, že by žádost o ruku opravdu mohla vypadat takhle. A to bez účasti Hollywoodu. Doporučuji kapesníčky! Mně to teda dostalo. (Tiše závidím, i když musím přiznat, že jsem komornější typ, takže na mě je tam trochu moc lidí najednou. Ale stejně hodnotím na 1 s *. Tuhle žádost by neodmítla žádná!)

About Femme Fatale s Bohyní

http://dvetricitky.cz We And The City - Jak to vypadá, když si Femme Fatale a Bohyně založí blog… Aneb dvě třicítky ve městě
This entry was posted in Co se mi líbilo and tagged , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Originální žádost o ruku

  1. ladyesik says:

    Já skoro brečím! Fakt jsem dojatá…ách… Ještě umět anglicky, ale to married you znám :))

    • Stále nevíme, jestli je to skutečné, nebo nahrané. Ale krásné to je tak jako tak… (Boh+FF)

      • ladyesik says:

        Tak na tom vyznání trošku ubírá to, že je to na internetu. Takové chlubení se :D

        • Jestli si mě někdo někdy vezme, budu ta nejotravnější nevěsta pod sluncem a ještě nekolik let budu spamovat všechny adresy, které mám a znám a posílat jim fotky a jiné pitomosti! :-) Dělám si legraci. Svatba u moře, jen dva světci a oddávající je ideální. I když…. ;-)Tam tam ta tá, tam tam ta tá(Boh)

  2. imdisabled says:

    Na to už jsem koukala na FB, opravdu dobré, jenže který chlap by toto uspořádal…bohužel žádného takového (zatím) neznám. :)

  3. Leni says:

    Moooc pekny Bohyne nase!!!!
    Tak se muzem taky pomalu ci rychle pripravovat na neco podobne originalniho!!!!!

Leave a Reply

