Co jsem se naučila v lednu

1 life123.com bigstockphoto_woman_cutting_hair_5009322_s600x600(FF) Nomen omen.

Když máte opravdové přátele, tak nemáte opravdové problémy.

Nestříhejte si přiopilí konečky vlasů. Nikdy. Ani trošku.

Když andělovi seberete křídla, svou cestu 1 daniel_henneyzlehka odkráčí.

Co můžeš udělat hned, udělej hned.

Pozor na vietnamské pikolíky. Během pěti vteřin se na vás a vaši kamarádku dokážou podívat tak, že zčervenáte a ještě půlhodiny se chichotáte jako puberťačky při prvním flirtu. Ach, ta asijská vznešenost chrámového mistra v kombinaci s očima temnýma jako barmská džungle…. Co to 1 Downtown-SF-Parking-Garageplácám?

Kdo zajede, ten vyjede.

“Naplňujeme-li své sny, získáváme energii, naše cesta se jakoby rozšiřuje a zjednodušuje. Naplňujeme-li očekávání druhých, jsme víc a víc vyčerpaní, oddělení od sebe a naše cesta se zužuje a 1 shoppingzúzkostňuje.” (ukradeno kdovíkde)

Musím si zapsat za uši, na nástěnku, do diáře i telefonu, že za žádnou cenu nesmím chodit smutná do obchodů. Ne a ne a ne. A nesmím v tom podporovat ani své kamarádky. I když, Nikolo, ta bunda je fakt krásná a moc Ti sluší!

Prohlížení kuchařských knih a všech těch 1 cookbook_readingnádherně nafocených jídel uklidňuje. Ani nemusíte vařit.

Něco na té kyselině je! Jednou ráno mi samozřejmě v tu nejméně vhodnou chvíli došel makeup. Nebyl čas na hrdinství, tak jsem na sebe plácla první vzorek makeupu, co jsem měla po ruce a šla. A hle, zázrak! Celý den jsem sbírala komplimenty a mlsné 1 shutterstock_41563432pohledy mužů, vypadala odpočinutě a zářila. Dokonce se mě lidé ptali, zda jsem byla na horách! Ano, možná to bylo i tím, že v kanceláři byla oslava narozenin zhruba od dvanácti, takže v pozdním odpoledni jsem vypadala už opravdu hodně odpočinutě, možná to bylo tím, že můj “starý” makeup mi pekelně zvýrazňoval vrásky (ale byl to Dior, tak ho přece 1 money-image-2-348708034nevyhodím), ale možná to bylo opravdu tím znouzectnost-vzorkem. S kyselinou hylauronovou. Nu co, pořád lepší než botox.

Ve sportce se nedá vyhrát na první pokus. Ani v jiné životní loterii…Nebo?

Čím víc se s hovnem mažeš, tím víc smrdí.

Věci mají jen takovou důležitost, jakou jim přikládáme.

Masáže pomáhají, i když k nim můžeme mít výhrady. Pomáhají, i když bolí, nerozumíme masérce nebo se nám něco úplně nezdá. Ach, ta léčivá moc doteku.

Kdo zaváhá, bydlí dál ve čtvrti, kde se mu 1 Why-arent-we-voting-online-yetúplně nelíbí, že.

Fantastická meditace je tzv. vypouštění ohrady. Ta úleva. Ta svoboda.

Žijeme v demokracii. Máme prezidenta, jakého si zvolila většina národa v demokratické volbě. Člověk má i právo nevolit. Ale to asi pochopí až další generace, 1 Changenezdevastované komunismem. Vysvětlivky: Nezastávám se Zemana, není to můj favorit. Můj poslední oblíbený prezident byl Václav Havel a příštím prezidentem by podle mě měla být žena. To jen pro upřesnění.

Někdy nepotřebuju nové oblečení, ale nový přístup.

About Femme Fatale s Bohyní

http://dvetricitky.cz We And The City - Jak to vypadá, když si Femme Fatale a Bohyně založí blog… Aneb dvě třicítky ve městě
This entry was posted in ...v lednu 2013, Co jsem se naučila..., v roce 2013 and tagged , , , . Bookmark the permalink.

11 Responses to Co jsem se naučila v lednu

  1. Monika says:

    Skvelý blog :)

  2. Králikkéš von Marakkéš says:

    Jak probíhá meditace “vypouštění ohrady” ? Google na toto téma velmi mlčí, vyplivne vodkaz akurát na hylarunovou Fatalku. Holka nakupuj, dyť si kočka. Lépe v hadrech nežli v hovnech.

  3. Zdenka says:

    “Ve sportce se nedá vyhrát na první pokus. Ani v jiné životní loterii…Nebo?”
    Někdy je výhrou právě ta prohra.

  4. mfrohlichova says:

    Ten ukradený citát byl vynikající asi si ho vylepím na zrcadlo….ale jinak se ztotožňuji se vším. Teda kromě vietnamského pikolíka, to ještě musím prubnout :-D…Každopádně pobavilo, poučilo

  5. “Někdy nepotřebuju nové oblečení, ale nový přístup.” To jsou krásná slova, působí jako balzám na duši zdevastovanou povánočními slevami. Zamyslím se nad sebou a svoji marnivostí ihned! :) Hezký článek, pobavil!

    • panda says:

      presne tieto slova na zaver zaujali aj mna, financne suchoty som zobrala ako vyzvu, ako zacat nosit oblecenie, ktore predtym dlho viselo v skrini a nanovo ho kombinovat.

Leave a Reply

