Ask for more

(Boh) Znáte to, valí se to na nás ze všech stran. Reklamní slogany a hesla, která nám mají vyrazit dech a emocionálně nás naladit na produkt, který si máme koupit. Jeden takový, vlastně dva mě osobně zasáhly. Vyrůstala jsem v čistě porevoluční době. Rekalmy byly jako malé filmy a plechovky se sladkými bublinkovými moky se teprve začaly dovážet. A s celou tou revolucí sem přišlo i heslo Ask for more. Vrylo se mi to do paměti stejně jako Just do it nebo Always Coca Cola. Nikdy v životě jsem opravdové Ask for more neuskutečnila. Ale jednou k tomu muselo dojít. A tak jsem se v rozhodném okamžiku nadechla a uplatnila heslo z reklamy na….ano, modří už vědí, je to Pepsi….. a to hned dvakrát po sobě. V partnerství a později i v zaměstnání. Ve dvou velmi zásadních složkách mého života.

A světe div se, mám more than I asked for. Jak bychom my lingvisté řekli. A díky čemu? Díky Pepsi. Díky tomu ohavnému moku a taky díky hlásku, který jsem ze sebe vyděšená k smrti vypravila a KONEČNĚ si řekla o víc. Takže pokud nejste v jakékoliv sféře svého života spokojeni, je tu pro vás Nike a Pepsi. Just do it a Ask for more. Nebojte se, klapne to! Já jsem toho zářným příkladem.
brand-ask-for-more-small-88190

About Femme Fatale s Bohyní

http://dvetricitky.cz We And The City - Jak to vypadá, když si Femme Fatale a Bohyně založí blog… Aneb dvě třicítky ve městě
This entry was posted in Co se nám honí hlavou and tagged , , . Bookmark the permalink.

13 Responses to Ask for more

  1. Sally says:

    Připomnělo mi to jeden starý vtípek, kdy přijde zaměstnanec za šéfem a říká, že už pro něj pracuje tolik let, že bych chtěl konečně přidat. A šéf mu na to odpoví: “Tak přidejte, přidejte..” :-) Takhle nějak by to dopadlo i u mě.. Takže, až budu chtít “přidat”, ŘEKNU SI O VÍC! Díky Bohyně! :-)

    • Určitě! Řekni! Není třeba být neurvalý nebo jinak hlučný a drsný. Není třeba řvát – jen si říct, co chci, co pro to chci udělat, abych toho dosáhla a pak to hezky protistraně zargumentovat. Jsou to nervy, ale zatím mi to vychází :-)

  2. panda says:

    Wow, ano, presne tak to funguje, ale malokto ma tie gule urobit to. Klobuk dole.

  3. Králikkéš von Marakkéš says:

    Bože Bohyně ty snad piješ pramen z Lurd, nebo co….ano, v našich hlavách je tak silně vyryto, že se máme spokojit s málem, že si o to víc, ani neřekneme. A vono to asi ani není víc, vono je to TO CO CHCEME, a druhým dáváme to co chctějí, a voni furt nic, bodejť by dávali, když si o TO neřekneme. Na tripové reklamy Pepsi, co byly vložákem v Beverly Hills sáze, s láskou vzpomínám dodnes. A tak bych přidal ještě jeden slogan z Pepsi dílny : Najdi si svůj svět…a to hned:o)

    • Amen Králikkéši! Amen, drahý můj souputníku. Další skvělý komentář! Já našla svůj svět, řekla si o víc a světe div se, ti co brali, začínají dávat. Aniž bych o něco žádala. Motýlí křídla v akci jak vyšité! Luv Boh

  4. Jdu na to! V nejhorším si sem příjdu postěžovat, že to nevyšlo…

  5. 747 says:

    A jak to dopadlo? teda dostala jste víííc? Čeho? :-D

  6. mfrohlichova says:

    Teda s takového úhlu jsem se na reklamy ještě nikdy nedívala – a přitom to tolik bije do očí:).
    Teď půjdu a a udělám to – řeknu si o víc…Díky za inspiraci.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s