Co jsem se naučila v březnu

1 eating(FF) Když něco sním a nikdo to nevidí, je to jako bych to nesnědla. Tolik k jarní dietě.

Sebelepší nápad je vám na nic, pokud se o něm nikdo nezdozví, nebo pokud čekáte s jeho realizací na ten nejlepší čas. To je prostě jako s tou lahví vína schovávanou na speciání příležitost a schovávání krásných šatů na 1 britneyrande s tím pravým. K čertu s tím.

Emoce jsou bezpečné. Ať žije kineze.

Po třicítce by už nikdo neměl dělat recepční, servírku nebo nosit dva cůpky, laciné pestrobarevné holínky nebo flitrové tričko.

Stěhování a zařizování domácnosti je sice zábavné, ale taky únavné. Nejspíš proto lidé žijí 1 wine hutterstock_1013504321v páru, že.

V pivnicích mají hnusné víno. Vždycky. Bílé i červené.

Co se duchovní ochrany bytu týče, andělé se krásně snesou s předměty feng-shui. Věci nemusejí být vždycky logické, systematické a vědecké. Někdy stačí, že krásně fungují. Že cítíte, že fungují.

1 jana 69557_438219302902035_1599147575_nNemusím se omlouvat za to, že jsem citově založené, idealistická a abstraktní. Skoro bych i řekla, že i to je jeden z důvodů, proč mě lidé mají rádi. Ber, nebo nech být.

 

Follow on Bloglovin
foto: oystermag.com, squidoo.com, mywinetribe.com

About Femme Fatale s Bohyní

http://dvetricitky.cz We And The City - Jak to vypadá, když si Femme Fatale a Bohyně založí blog… Aneb dvě třicítky ve městě
This entry was posted in ...v březnu 2013, v roce 2013 and tagged , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Co jsem se naučila v březnu

  1. mfrohlichova says:

    Určitě se neomlouvej – mě se tahle kombinace líbí…Líbí se mi to o nápadech a krásných šatech ve skříni. Já ani nikdy nechápala, proč máma ten nejkrásnější ubrus nikdy nevytáhne na stůl….Já to nedělám, byť riskuju skvrny na ubruse i na šatech :)…Jo, po třicítce je zakázáno spousta věcí, ale spousta žen svůj věk vůbec nerespektuje a vydává se za “rozkošné diblíky” (vedle svých dcer vypadají trapně, bohužel..) A v interiéru mám především ráda to kouzlo, když fungují dva zdánlivě nesourodé předměty – to je domov (a platí to i o obyvatelích :)

  2. Královna says:

    V dnešní době by rádo mnoho osob nad třicet bralo i tu práci recepční… Prosila bych rozvést, proč je to špatně neboli proč se FF dívá na tyhle osoby (nad třicet vykonávající určité profese) zpatra – nu a o servírkách nemluvě. Trochu mě to zaráží až mrzí, zrovna tady… Možná jsem trochu přecitlivělá, ale zrovna jsem bez práce a tohle mi fakt zní jak od nafoukané slečinky velkostatkářové se zdviženým nosánkem nad ostatní póvl, pardon. :-(

    • Já si nemyslím, že by cokoliv na tomhle blogu mělo být bráno smrtelně vážně. Ta zmíněná situace vycházela ze zážitku se slečnou nebo paní, která zapomněla, že už jí není -náct a urputně se snažila vypadat mladě, nebo alespoň diblíkovsky. Bohužel to nepůsobilo ani roztomile, ani profesionálně. Spíš mě to přivedlo k zamyšlení, jeslti se i já třeba někdy v budoucnu nezapomenu a stačím si uvědomit, že tohle už ne, že jsem směšná:). Upřímně přeju hodně štěstí a sil s hledáním nové práce, sama vím, že to není legrace.

  3. Sedmi says:

    Flitrové tričko taky? A já jsem si myslela, jak to není cool :D Tak co teda se nosít, když jdete večer ven? :D

    • Já myslím, že Fatalka měla problém s tou kombinací za bílého dne. Ale není to můj příběh, že…proto předávám slovo jí :-)

    • Ono záleží… To, co jsem komentovala a nedoporučovala, byla děsivá kombinace dvou cůpků, flitrového trička s nějakým obřím laciným jakože sexy nápisem a diblíkovským projevem a celé to působilo zoufale:)

Leave a Reply

