Rychlé tipy aneb co paří Bohyně

(Boh) Dneska hraje v Praze Hugh Laurie. Bohužel mám svoje povinnosti, které mi nedovolí se konzertu účastnit, tak alespoň pietně Hugha pařím na youtube. (Pořád jsem se totiž nerozhodla, jestli dám iTunes 11 Eur nebo ne…) Tuhle cover verzi Kiss of Fire jsem si včera pobrukovala před spaním a ráno s ní začala den. Můj pondělek je tak nějak kabaratnější a intenzivnější. Vřele doporučuji! (Jasně, je to ten doktor House, kdo jiný, děcka :-)

About Femme Fatale s Bohyní

http://dvetricitky.cz We And The City - Jak to vypadá, když si Femme Fatale a Bohyně založí blog… Aneb dvě třicítky ve městě
This entry was posted in Rychlé tipy aneb Čím žijeme and tagged , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Rychlé tipy aneb co paří Bohyně

  1. annapos says:

    Děvčata, kdepak si užíváte léto?

  2. ladyesik says:

    To jsem netušila, že bude v Česku :). A tuto písničku od něj neznám! Děkuji, poslechnu si ji v klidu doma – v klidu = naplno! :)

  3. kocourpes says:

    Děsně děsně děsně! mě štve, že musim trčet v Plzni a předstírat že se učim na zítřejší a pozítřejší zkoušky, místo toho, abych byla v Praze a užívala si koncert.

  4. Barb says:

    To teda jedno velké WOW! Dosud jsem odolávala, všude je až moc plno informací o “zpívajícím Housovi”, ale tohle je opravdu vybraná kvalita!

Leave a comment