Co jsem se naučila letos na podzim?

Že mi správný outfit dodává sílu.

(FF) Citát od Henriho Cartiera-Bressona: Dokonalá fotka je okamžik, kdy se dostane do jedné linky rozum, srdce a oko.

Že mi někdo může sebrat moc i pravomoc, ale nikdy mi nemůže sebrat sílu a záři.

Že život je moc krátký na to, zažít stejný den dvakrát.

Že jsem vděčná za své přátele a někdy jsou mí přátelé důležitější než rodina.

Že když jsme s někým, koho máme rádi, čas běží mnohem rychleji.

A že nikdy nevíme, kdy zase nečekaně vyjde slunce, ale to nám nebrání věřit tomu, že fakt vyjde.

Že i když si Bohyně myslí, že není nic horšího než zvadlá zelenina, existuje asi tak sto horších věcí. Tak namátkou: neuspokojivý sex, dieta, neposedné vlasy, blbý šéf, blbá nálada, zjištění, že došel parfém, roztržené legíny, rozbitý deštník, rozlitý jogurt v kabelce, balzám na rty, na který se nalepily drobky, vystydlý kafe, zářivky v kanclu, neveselé čtení o prodeji produktu, zjištění, že populární herec dal rozhovor MF Dnes, faktura za telefon. A když se tohle všechno semele během jednoho podzimního rána, kam se hrabe ovadlá mrkev!

(Boh) Beru zpět Fatalko! Je fakt, že není nic horšího než neuspokojivý sex! Kam se na něj hrabe zvadlá mrkev.
(Teda, teprve těď mi došla ta symbolika. Ale podobnost je zřejmě čistě náhodná… viď?)

PS: Moc se mi líbí to, že ti nikdo nevezme sílu a záři. V září!

About Femme Fatale s Bohyní

http://dvetricitky.cz We And The City - Jak to vypadá, když si Femme Fatale a Bohyně založí blog… Aneb dvě třicítky ve městě
This entry was posted in ...v září 2011, Co jsem se naučila... and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment