Doteky z pod deky

Dneska se mi moc líbilo moje/naše noční dobrodružství. Nejedná se tentokrát o sexuální hrátky, ale o jeden z nejintimnějších projevů, který můžete v partnerství zažít. Můj přítel je hlučný spáč. Občas chrápe, dost hlasitě se převaluje, někdy i ze sna vypráví, takže jsem zvyklá se několikrát za noc probouzet a po více jak roce a půl jsem naopak nesvá, když se vedle mě nic neděje, než aby mě to nějak zneklidňovalo. Navíc od chvíle, co se náš vztah z volnoběhu překlopil do semknutějšího uskupení s jasným cílem, daným počtem hráčů a společnou bojovou taktikou, z vrčícího tygra se náhle stal vrnící kocourek a sdílet s ním lože je jedna radost. Tahle obrovská změna se samozřejmě neprojevila jen na stylu jeho spánku. Ale zatím si ve dne vrníme tak nějak pomalu a pomálu. Proto jsem byla příjemně zaskočená, když mě dneska v noci chytl pod peřinou za ruku (čímž mě samozřejmě probudil). Vybavuju si, že mě to překvapilo a strašně potěšilo. Nejsem závislý typ, co s někým musí neustále udržovat tělesný kontakt, ale tohle bylo tak vroucí a milé, až mi z toho srdce poskočilo. Ráno jsem se od svého mužného svalnatého přítele během čištění zubů dozvěděla, že se mu zdál strašný sen o ďáblu a že mě musel chytit za ruku. „A pak už to bylo dobrý,“ slyšela jsem přes napěněnou zubní pastu. Kde mám srdce teď, určitě nemusím popisovat. Ten hloupě blažený úsměv hovoří za vše.

About Femme Fatale s Bohyní

http://dvetricitky.cz We And The City - Jak to vypadá, když si Femme Fatale a Bohyně založí blog… Aneb dvě třicítky ve městě
This entry was posted in Co se mi líbilo and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment