Dovolenkář Jarda

(FF) Tak nás s Bohyní pozval na dovolenou Dovolenkář Jarda. Asi pojedeme. Nadýchnout se čerstvého vzduchu, změnit prostředí, ošplíchnout se v moři a tak, znáte to. Sice Jardu neznáme a  z fotky, která byla v příloze zvacího mailu,  těžko poznáme, jestli nechová v obrovském terárku v obýváku sklípkany, netají manželku a dítě, nenosí prsten s lebkou nebo nebude toužit po divných sexuálních praktikách, ale co,  rande je vždycky risk. Výše zmíněný email mi poslala jedna nejmenovaná cestovní agentura a protože Bohyně studovala PR a já se o něj snažím, povedenou reklamu, což tahle vcelku je, dovedeme ocenit. A když je trochu lechtivá? Nevadí. To my jsme po půlnoci a po uměleckém večírku u sousedky Naty taky! Na to, jak mi Bohyně ukazovala své svatební kalhotky asi jen tak nezapomenu…
(Boh) Ano, myslím si, že Dovolenkář Jarda, stejně jako spodní prádlo od babičky, které se jistě stane skvostem mého fotodeníku, je opravdu vydařený kousek. A večírek, po kterém nosím afro ještě dnes, jakbysmet.

About Femme Fatale s Bohyní

http://dvetricitky.cz We And The City - Jak to vypadá, když si Femme Fatale a Bohyně založí blog… Aneb dvě třicítky ve městě
This entry was posted in Co se mi líbilo and tagged , , . Bookmark the permalink.

12 Responses to Dovolenkář Jarda

  1. Mickey Lee says:

    pardon, můžu se zeptat co máte proti mužům, kteří nosí prsten s lebkou? :D já nosím dva, na každé ruce jeden, takovej malej a na tom druhém je lebek rovnou 7 :D

  2. Jarda evidentně nosí v soukromém životě slipy. S ním bych nikam nejela :D

  3. Katy says:

    Hm, hezkou fotku jste holky vybraly ;)

Leave a comment